Se det ja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kimmi`s Passat :-)
Collapse
X
-
Dørtrekk demontert
Vindus"heis" demontert
ett lag stp lagt
to lag stp lagt
der slutta visst kameraet å virke :/
Ble lagt et lag med no skumgummi greier til slutt, dørene(foran) er helt stumme nå.. har en plan om å dempe tak og bakdører også, men det får bli ved en annen anledning, demper der jeg driver ettersom, så bagasjen blir dempet da det blir bygging av gulv,kasse osv :-)
et bilde av noe av det som skal inn
Det er ikke tang band og mosconi som det kan se ut for på bilde,det er noe helt annet inni
Her er et lånt bilde av hva som er montert foran i bilen nå
Kom gjerne med tips til hva jeg kan/burde gjøre om dere har noen form for mening om mitt prosjektLast edited by kimespen; 24-11-2014, 21:32.
Comment
-
Ja,det er veldig enkelt med dører som kan demonteres slik Alt har egentlig vært greit og demontere/montere her, selv å trekke 53mm kabel gikk lekende lett skal bli gøy når alt er koblet og jeg kan høre hva dette kan gi av glede har vel en liten mistanke om at det blir både mer og dyrere enn jeg har ment...
Comment
-
Ja det er nok en kjent sak det at når man først har kommet igang og blir bitt av basillen da er det ingen vei tilbake ;-)
Har selv ganske nylig startet på mitt hittil største prosjekt, men vet allerede nå at det ikke blir siste bygget.
Er det Hx serien du har der?
Comment
-
Originally posted by phoenix gold View Postviste ikke at du hadde smv truck også
Comment
-
I dag kom de første tonene fra anlegget etter at jeg kjøpte det det viste seg at den ene diskanten (mest trolig den) er gåen, sikkert en grunn for at det fulgte med 3 diskanter, så denne blir byttet i morgen skal bli virkelig gøy når dette skal justeres ordentlig, det er allerede renere lyd nå enn jeg har hatt tidligere i noen annen bil(sett bort fra diskanten som kødder litt) har litt lyst til og få en bedømming av lyden på et treff eller noe til sommeren igjen, jeg har lest så utrolig mange ganger at den beste måten og lære på er og delta på treff, så da må jeg prøve det har en kompis som helt sikkert blir med også, det er et relativt mye heftigere anlegg enn jeg har, der er det lagt ned masse penger i Zapco,Alpine,Jbl iraggi osv.. skal bli spennende når den bilen blir ferdig også
Comment
Comment